Casella di Posta Universale

View and answer Tickets from LiveAgent’s Universal inbox. It’s like a smarter version of your email inbox. Emails, Chats, Calls, Facebook & Twitter tickets, Forum postsSuggestions… It’s all there, accessible and manageable from one place.

E-mail

Never worry about missing out on an e-mail from your customer again. Every e-mail is automatically made into a Ticket that is assigned to the correct Department, and lastly to the support Agent.

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Add multiple e-mail addresses, set routing, and filtering Rules to streamline your support process. Experience e-mail support done right!

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E-mail al ticket

Le Regole Temporali sono regole speciali che non sono “attivate dall’azione”, ma sono invece condizionate dal tempo. Le regole temporali vengono eseguite in background ad intervalli (di solito ogni minuto) e controllano se le condizioni sono soddisfatte. Se il risultato è positivo, la regola viene eseguita.

Le regole temporali sono più comunemente utilizzate per sistemare le attività, inviare promemoria e-mail, risolvere i ticket sono rimasti inattivi per un po’, aggiungere tag, ecc.

Live chat

Aumenta le tue vendite aggiungendo un pulsante di chat sul tuo sito web. Sii presente per i tuoi clienti quando hanno una domanda per te.

LiveAgent chat software allows you to see what your customers type even before they send the message, allows you to send Attachments, see where your visitors are from, transfer chats to other agents, and much more. 

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Esempi di pulsanti chat

Telefono

Talk to your customers over Phone or PC to PC Calls. No need to buy phones for your agents, you can receive calls directly to your computer. Live Agent uses Twilio for its voice call integration.

Chatta simultaneamente con i tuoi clienti, non è più necessario parlare al telefono. Le tue conversazioni e le chat saranno conservate in un unico ticket. Crea schemi automatizzati di instradamento delle chiamate con un numero illimitato di agenti di supporto e di reparti.

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Chiamata da PC a PC

Facebook

Archive your Facebook communication in Tickets. Categorize and search your Facebook posts and comments made by your customers. Surprise your customers with lightning-speed customer service on social media. Ticket responses are automatically posted to Facebook in real time.

Gestisci un numero illimitato di profili e pagine. Definisci l’accesso alle tue pagine Facebook tramite LiveAgent ed escludi i tuoi agenti dall’amministrazione dei tuoi contenuti su Facebook.

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Ticket Facebook

Twitter

Monitor tweets matching your filters and turn them into tickets. Let your agents answer or retweet them directly from your help desk. Backup your Twitter communication in tickets. Easily categorize, add Tags, and search all tweets related to your company. Manage access to your Twitter accounts, restrict your employees from changing your Twitter account settings.

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Ticket Twitter

Feedback e Suggerimenti

Incoraggia i clienti ad inviarti nuove idee e feedback utili per lo sviluppo futuro. Discuti con loro ogni idea in un Forum di feedback facile da usare. Sai quali sono le caratteristiche più importanti secondo i tuoi clienti? Falli votare!

Comunica chiaramente ai tuoi clienti lo stato di avanzamento dell’implementazione

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Suggerimenti

Formulari di contatto

Contact forms will automatically transform every message into a Ticket that your Agents can solve right away! Use a predefined form or create your own and collect additional data about your customers.

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Esempio di elenco dei contatti

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