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Language switcher

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Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Interfaccia dell’agente

Cos’è l’interfaccia dell’agente?

L’interfaccia dà controllo completo sulle attività relative all’assistenza su help desk. L’interfaccia ha sezioni differenti e include il pannello della dashboard, i dettagli del ticket e una moltitudine di altre funzionalità.

Cosa puoi fare utilizzando l’interfaccia dell’Agente?

Gli agenti hanno a disposizione diverse funzionalità:

  • Trasferire i ticket
  • Aggiungere note
  • Modificare le informazioni del cliente
  • Attivare e disattivare le mailing list dei clienti
  • Fare rimborsi
  • Condurre live chat interne ed esterne, video chiamate e chiamate al telefono
  • Creare report comprensivi
  • Create knowledge bases and customer portals

Per ricevere informazioni generali sulle funzionalità dell’interfaccia Agente, clicca su questo link.

Che tipo di report è possibile generare dall’interfaccia Agente?

La dashboard dei report all’interno dell’interfaccia agente dà informazioni sulla performance degli individui o dei dipartimenti. Potrai controllare la risoluzione dei ticket, il tempo medio di risposta, il trasferimento dei ticket, le risoluzioni immediate e tanto altro.

Interfaccia dell’agente

FAQ

What is agent user interface?

The agent user interface gives agents the ability to control and act as part of their work in the help desk software. The interface includes, among others a dashboard, ticket panel, thanks to which agent can transfer responsibility for tickets, edit customer information, coordinate the mailing list, conduct phone calls and chats, create extensive reports, and create knowledge bases.

What features does LiveAgent dashboard have?

In the LiveAgent dashboard you will find everything you need for your current work. There you will find real-time monitoring of agents’ work. There you can find the number of open tickets assigned to him, but he can also see the tickets of his colleagues.

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