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Contatti dell’Help Desk di Google Play

Sembra che tu stia cercando di contattare il team dell'assistenza clienti di Google Play. Purtroppo non siamo associati al team di supporto di Google Play. Siamo due organizzazioni imprenditoriali completamente diverse. Tuttavia, per semplificarti la vita, abbiamo cercato il sito web di $ {company_name} e abbiamo trovato i seguenti dettagli di contatto dell'assistenza clienti. Mettiti in contatto con i rappresentanti di Google Play contattandoli direttamente utilizzando le informazioni del contatto contatto qui di seguito.

Google Play Contatti del servizio clienti

Contatta l'assistenza clienti di Google Play tramite email

Google Play Assistenza via email

https://support.google.com/googleplay/gethelp

Chatta con il rappresentante di Google Play

Google Play Supporto via Live Chat

N/A

Chiama l'assistenza di Google Play

Google Play Supporto tramite Call Center

N/A

Ulteriori informazioni sui prodotti Google Play

Google Play base di conoscenza

https://support.google.com/googleplay/

Contatti per Assistenza sui Social

Instagram di Google Play

Instagram di Google Play

instagram.com/googleplay/

Pagina Facebook di Google Play

Pagina Facebook di Google Play

facebook.com/GooglePlay/

Twitter di Google Play

Twitter di Google Play

twitter.com/googleplay

SLAs & Accordi

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Email SLA

Gli agenti di supporto di Google Play solitamente rispondono alle mail entro 3 giorni .

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Live Chat SLA

Gli agenti della chat di Google Play solitamente rispondono in chat entro 3 giorni .

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Call Center SLA

Gli addetti alle chiamate di Google Play solitamente rispondono alle chiamate entro 3 giorni .

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Forum SLA

N/A

Contatti Legali

Google Play Termini e condizioni

Google Play Termini e condizioni

N/A

Google Play Policy sulla privacy

Google Play Policy sulla privacy

N/A

Google Play Policy sulla sicurezza

Google Play Policy sulla sicurezza

N/A

Google Play GDPR

Google Play GDPR

N/A

Altri Link

${nome_azienda} Pagina Wikipedia

${nome_azienda} Pagina Wikipedia

N/A

Google Play Programma di affiliazione

Google Play Programma di affiliazione

N/A

Location

Google Play, precedentemente conosciuto come Android Market, è un servizio di distribuzione digitale gestito e sviluppato da Google.

Common problems and solutions

Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.

How to change or reset my password?

To change or reset your Google account password on Android:

  • Open the “Settings app” and tap “Google“.
  • Tap “Manage your Google Account“.
  • Tap “Security” and then “Signing in to Google“.
  • Tap “Password” and enter your new password.
  • To reset your password, follow the steps to recover your account. If you don’t receive an email, check your spam folder and add noreply@google.com to your address book. Choose a new password that you haven’t used with this account before.


To change or reset your Google account password on a computer:

  • Go to myaccount.google.com and sign in.
  • Click “Security” and then “Signing in to Google“.
  • Click “Password” and enter your new password.
  • To reset your password, follow the steps to recover your account. If you don’t receive an email, check your spam folder and add noreply@google.com to your address book. Choose a new password that you haven’t used with this account before.


To change or reset your Google account password on iPhone or iPad:

  • Open the “Gmail app” and tap your profile picture or initial. If you don’t use Gmail, go to myaccount.google.com.
  • Tap “Personal info” and then “Basic info“.
  • Tap “Password” and enter your new password.
  • To reset your password, follow the steps to recover your account. If you don’t receive an email, check your spam folder and add noreply@google.com to your address book. Choose a new password that you haven’t used with this account before.

Can you refund on google pay purchases?

Google may give refunds for some Google Play purchases, depending on the refund policies. You can also contact the developer directly.

  • If a purchase was accidentally made by a friend or family member using your account, request a refund on the Google Play website.
  • If you find a Google Play purchase on your card or other payment method that you didn’t make and that wasn’t made by anyone you know, report unauthorized charges within 120 days of the transaction.
  • If you’ve had a refund request accepted, check how long your refund will take.


Important: If you don’t find your purchase on the recent purchases list, request a refund from the Google Play website.


Follow the instructions if:

  • It’s less than 48 hours since you bought an app or made an in-app purchase, you can request a refund through Google Play.
  • You bought music, movies, books, or other content, you may be able to request a refund after more than 48 hours.
  • You’ll usually get a decision within 1 business day but it can take up to 4 business days.

How to recover my account?

Recover a recently deleted Google Account:

  • If you deleted your Google Account, you may be able to get it back.
  • If it’s been a while since you deleted your account, you may not be able to recover the data in your account.
  • If you recover your account, you’ll be able to sign in as usual to Gmail, Google Play, and other Google services.


Follow the steps to recover your account.

  • You’ll be asked some questions to confirm it’s your account. Answer as best you can.
  • If you’re having trouble, try the tips to complete account recovery steps.


If your account is recovered, create a password that you haven’t already used with this account. Learn how to create a strong password.


Still can’t get in? Consider creating a replacement Google Account.

Frequently asked questions

Cos'è Google Play?

Google Play è un software & una società di servizi internet. Google Play, precedentemente conosciuto come Android Market, è un servizio di distribuzione digitale gestito e sviluppato da Google.

 

Che tipo di supporto offre Google Play?

Il team del servizio clienti di Google Play offre i seguenti canali di supporto: le e-mail, il supporto dei social media e il supporto self-service.

Come posso contattare Google Play?

Puoi contattare il team di supporto di Google Play inviandogli un'email o lasciando un messaggio su una delle loro piattaforme di social media o tramite la loro app. In alternativa, puoi utilizzare la loro base di conoscenza se preferisci il supporto self-service.

Qual è l'indirizzo email di Google Play?

Puoi contattare Google Play compilando il seguente modulo: https://support.google.com/googleplay/gethelp

Google Play ha la live chat?

No, Google Play non offre la live chat come sistema di supporto per i suoi clienti.

Come posso parlare con qualcuno dell'azienda di Google Play?

Google Play non offre il supporto telefonico per i suoi clienti.

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